> Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik bestellen?

Retour


Artihove algemeen
1   Waar is jullie showroom?
2
 
  Wat zijn jullie openingstijden?
 
Voorraad
3   Is alles wat in de showroom te zien is ook gelijk aan te schaffen?
4   Is alles wat op de website te zien is ook op voorraad?
5
 
  Is alles wat op de website staat ook in de showroom te zien?
 
Bestellen, betalen, leveren en retourneren
6   Hoe kan ik bestellen?
7   Wat is de levertijd van artikelen die ik via internet bestel?
8   Kan ik een artikel ook sneller in huis hebben?
9   Kan ik artikelen ook afhalen in de showroom?
10   Wanneer kan ik de factuur verwachten?
11   Hoe worden de pakketten aangeleverd (omdoos, cadeaudoos)?
12   Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?
13   Kan ik mijn bestelling achteraf nog veranderen?
14
 
  Hoe kan ik een artikel retour sturen (omruiling/geld terug/reparatie)?
 
Personaliseren
15   Wat is de prijs van een persoonlijke tekst op een kaart?
16   Hoeveel tekst past er op de persoonlijke kaart?
17   Wat voor mogelijkheden van graveren zijn er?
18   Wat is de prijs van een gravering?
19   Kan ik een logo laten graveren?
20
 
  Hoeveel tekst past er op een tekstplaatje?
 
Overig
21   Wanneer komen de brochures uit?
22   Krijg ik korting bij hoge aantallen (staffel)?

 

Een vraag stellen?

Uw vraag:
Uw naam:
Emailadres:
Telefoonnummer:
 


1 Waar is jullie showroom?

Onze showroom is gevestigd op onderstaand adres:

Hoeksekade 162
2661 JL Bergschenhoek
T. 010-529 60 60

2 Wat zijn jullie openingstijden?

Artihove (showroom en beeldentuin) is geopend van:

Maandag: 12:00 tot 17:00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:00 uur
Zaterdag: 11:00 tot 17:00 uur
Zondag: 11:00 tot 17:00 uur


Ons kantoor kunt u bereiken van:

Maandag t/m vrijdag
op T. 010-5296060
08:30 tot 17:00 uur

3 Is alles wat in de showroom te zien is ook gelijk aan te schaffen?

Wij hebben een groot aantal artikelen standaard op voorraad, maar niet alles uit onze showroom.
Onze verkopers in de showroom kunnen u hier meer informatie over geven.

4 Is alles wat op de website te zien is ook op voorraad?

Van de artikelen die in onze webshop staan, staat per artikel aangegeven of het voorradig is.
Deze voorraden zijn van toepassing op webbestellingen van Artihove. Heeft u vragen over de voorraad in onze
showroom of grote aantallen? Neem contact op met een van onze medewerkers.

5 Is alles wat op de website staat ook in de showroom te zien?

Alle artikelen op de website zijn ook te bezichtigen in onze showroom. Tevens bevat de
showroom een uitgebreide collectie die alleen daar te bezichtigen is.

6. Hoe kan ik bestellen?

U kunt bestellen via de webshop van Artihove. Door uw bestelling in onze webshop te plaatsen
kunnen wij uw bestelling geautomatiseerd en snel verwerken. Bovendien bieden wij u vanaf € 35,-
orderwaarde een gratis verzending aan binnen Nederland. Voor bestellingen die per mail of telefonisch
aangevraagd worden, berekenen wij extra handling- en verzendkosten van minimaal € 8,50.

7 Wat is de levertijd van artikelen die ik via internet bestel?

Onze levertijd voor voorraadartikelen is ongeveer 2 à 3 werkdagen. Voor speciale bestellingen,
zoals artikelen met een gravering, is de levertijd langer. Informeer gerust via sales@artihove.nl
wij koppelen de desbetreffende levertijd aan u terug.

8 Kan ik een artikel ook sneller in huis hebben?

U kunt als u dat wenst de artikelen (mits op voorraad) sneller in huis hebben dan de normale levertijd.
Neemt u hiervoor telefonisch contact op met onze afdeling sales via 010-5296060

9 Kan ik artikelen ook afhalen in de showroom?

Ja dat kan. Het afhalen van bestellingen is wel altijd op afspraak. Zo weten wij zeker dat u niet
teleurgesteld wordt en uw bestelling voor u klaar ligt. Afhalen van bestellingen kan tijdens de
openingstijden van onze showroom (zie hierboven).

10 Wanneer kan ik de factuur verwachten?

De factuur wordt binnen een week na levering gemaild of per post verzonden.

11 Hoe worden de pakketten aangeleverd (omdoos, cadeaudoos)?

Onze sculpturen worden altijd verpakt in een cadeaudoos met beschermend schuimrubber.
Die doos wordt weer verpakt in een omdoos. Artihove draagt er te allen tijde zorg voor dat uw
artikel onbeschadigd aankomt. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan, dan zorgen wij er
uiteraard voor dat dit correct wordt opgelost.

12 Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?

Op de website hebben wij de volgende betaalmogelijkheden:
• Ideal
• Paypal
• Creditcard
• Op rekening (alleen bedrijven)

In de showroom hebben wij de volgende betaalmogelijkheden:
• Contant
• Pin
• Creditcard


13 Kan ik mijn bestelling achteraf nog veranderen?

Indien u kiest voor een standaard voorraadartikel zonder aanpassingen (zoals een gravering) is dit mogelijk.
Uiteraard berekenen wij u dan wel de gemaakte kosten door. Wanneer wij uw bestelling aangepast hebben
op uw wensen (tekstplaatje, gravering, e.d.) gaat dit vaak niet. In dergelijke gevallen zullen wij voor u na
moeten gaan wat er nog mogelijk is.


14 Hoe kan ik een artikel retour sturen (omruiling/geld terug/reparatie)?

Artihove besteedt de grootste zorg aan de productie van haar assortiment. Wij staan voor de kwaliteit die wij
leveren en u mag van onze producten verwachten dat deze aan de daarvoor gestelde eisen voldoen.

Mocht het artikel toch niet zijn wat u in gedachten had kunt u uw artikel binnen 14 dagen, mits onbeschadigd
en in originele verpakking, retourneren. U kunt uw artikel omruilen voor een ander artikel of wij kunnen het
aankoopbedrag voor u terugstorten op uw rekening.

Heeft u onverhoopt toch een klacht over onze producten hebben, dan mag u dit product aan ons retour
zenden. Na retourzending zal Artihove beoordelen of uw klacht te wijten valt aan een fabricagefout, of
dat dit het gevolg is van een oorzaak die niet aan de productie te wijten valt.

Op basis van onze beoordeling koppelen wij u terug of het product gerepareerd kan worden, of dat dit
vervangen dient te worden en of hier kosten aan verbonden zijn.

Hoe kan ik iets retour zenden?
Voor een snelle verwerking van uw aanvraag verzoeken wij u dit formulier te downloaden, uit te printen en
volledig in te vullen. Wanneer u dit formulier samen met uw pakbon aan ons opstuurt kunnen wij uw aanvraag
snel en efficiënt afhandelen.


Wat mag u van ons verwachten na het retour zenden van een product?
Na verzending van uw retourartikel zullen wij u binnen 14 dagen per mail informeren over de afhandeling van uw klacht.


15 Wat is de prijs van een persoonlijke tekst op een kaart?

Voor een persoonlijke boodschap of logo op de kaart rekenen wij € 1,95 extra (excl. 21% BTW).

16 Hoeveel tekst past er op de persoonlijke kaart?

Op onze website staat per kaart aangegeven hoeveel tekst u er maximaal op kunt zetten.
U kunt deze informatie bij het artikel van uw keuze terugvinden.

17 Wat voor mogelijkheden van graveren zijn er?

Afhankelijk van het artikel bieden wij de volgende mogelijkheden van graveren aan:
• Gravering op tekstplaatje
• Gravering direct op de sokkel (graniet of perspex)
• Gravering direct op object (zoals glasobjecten of op zilver)

18 Wat is de prijs van een gravering?

Een persoonlijke boodschap op een tekstplaatje, of middels gravering direct in het object kost € 8,75 extra (excl. 21% BTW).

19 Kan ik een logo laten graveren?

U kunt een logo laten graveren, mits het artikelsoort dit toelaat. Graveringen zijn mogelijk, afhankelijk van
het artikel, op een artikel zelf of op een tekstplaatje. 
De logokosten voor een tekstplaatje of andere gravering bedragen eenmalig € 70,00 (excl 21% BTW).
Het bestand dient aangeleverd te worden in een EPS-lijnbestand.

20 Hoeveel tekst past er op een tekstplaatje?

Op onze website staat per tekstplaat aangegeven hoeveel tekst u er maximaal op kunt zetten.
U kunt deze informatie bij het artikel van uw keuze terugvinden.

21 Wanneer komen de brochures uit?

Artihove brengt 2 maal per jaar een nieuwe brochure uit. Ons complete assortiment is echter zo
groot dat we dit niet in een brochure op kunnen nemen. Voor ons complete assortiment kunt u altijd
op onze website www.artihove.nl terecht. 
Vraag hier de brochure aan
.

22 Krijg ik korting bij hoge aantallen (staffel)?

Op de meeste sculpturen geldt een korting vanaf 10 stuks. U kunt deze korting bij het artikel op
onze website terugvinden. Indien u meer dan 100 stuks van 1 sculptuur wilt bestellen kunt u altijd
een offerte aanvragen via sales@artihove.nl