> Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik bestellen?

Retour


Artihove algemeen
1   Waar is jullie showroom?
2
 
  Wat zijn jullie openingstijden?
 
Voorraad
3   Is alles wat in de showroom te zien is ook gelijk aan te schaffen?
4   Is alles wat op de website te zien is ook op voorraad?
5
 
  Is alles wat op de website staat ook in de showroom te zien?
 
Bestellen, betalen, leveren en retourneren
6   Hoe kan ik bestellen?
7   Wat is de levertijd van artikelen die ik via internet bestel?
8   Kan ik een artikel ook sneller in huis hebben?
9   Kan ik artikelen ook afhalen in de showroom?
10   Wanneer kan ik de factuur verwachten?
11   Hoe worden de pakketten aangeleverd (omdoos, cadeaudoos)?
12   Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?
13   Kan ik mijn bestelling achteraf nog veranderen?
14
 
  Hoe kan ik een artikel retour sturen?
 
Personaliseren
15   Wat is de prijs van een persoonlijke tekst op een kaart?
16   Hoeveel tekst past er op de persoonlijke kaart?
17   Wat voor mogelijkheden van graveren zijn er?
18   Wat is de prijs van een gravering?
19   Kan ik een logo laten graveren?
20
 
  Hoeveel tekst past er op een tekstplaatje?
 
Artihove Living
21   Welke meubels vind ik in jullie collectie?
22   Hoe kan ik bestellen?
23   Wat is de levertijd van de meubels?
24   Wat zijn de bezorgkosten?
25   Kan ik meubels ook afhalen in de showroom?
26   Kan ik een meubel retour sturen?
27   Hoe zit het met de garantie op de Artihove meubels en Living artikelen?
28   Kunnen de Artihove medewerkers mij adviseren over mijn inrichting?
 
Overig
29   Wanneer komen de brochures uit?
30   Krijg ik korting bij hoge aantallen (staffel)?
31   Hoe kan ik mijn wachtwoord en/of persoonlijke gegevens wijzigen?


Een vraag stellen?

Verplicht in te vullen velden zijn aangegeven met een *.

Uw vraag:
Uw naam:
Emailadres:
Telefoonnummer:
 


1 Waar is jullie showroom?

Onze showroom is gevestigd op onderstaand adres:

Hoeksekade 162
2661 JL Bergschenhoek
T. 010-529 60 60

Terug naar top

2 Wat zijn jullie openingstijden?

Artihove (showroom en beeldentuin) is geopend van:

Maandag: 12:00 tot 17:00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:00 uur
Zaterdag: 11:00 tot 17:00 uur
Zondag: 11:00 tot 17:00 uur


Ons kantoor kunt u bereiken van:

Maandag t/m vrijdag
op T. 010-5296060
08:30 tot 17:00 uur

Terug naar top

3 Is alles wat in de showroom te zien is ook gelijk aan te schaffen?

Wij hebben een groot aantal artikelen standaard op voorraad, maar niet alles uit onze showroom.
Onze verkopers in de showroom kunnen u hier meer informatie over geven.

Terug naar top

4 Is alles wat op de website te zien is ook op voorraad?

Van de artikelen die in onze webshop staan, staat per artikel aangegeven of het voorradig is.
Deze voorraden zijn van toepassing op webbestellingen van Artihove. Heeft u vragen over de voorraad in onze
showroom of grote aantallen? Neem contact op met een van onze medewerkers.

Terug naar top

5 Is alles wat op de website staat ook in de showroom te zien?

Alle artikelen op de website zijn ook te bezichtigen in onze showroom. Tevens bevat de
showroom een uitgebreide collectie die alleen daar te bezichtigen is.

Terug naar top

6. Hoe kan ik bestellen?

U kunt bestellen via de webshop van Artihove. Door uw bestelling in onze webshop te plaatsen
kunnen wij uw bestelling geautomatiseerd en snel verwerken. Bovendien bieden wij u vanaf € 75,-
orderwaarde een gratis verzending aan binnen Nederland. Voor bestellingen die per mail of telefonisch
aangevraagd worden, berekenen wij extra handling- en verzendkosten van minimaal € 8,50.

Terug naar top

7 Wat is de levertijd van artikelen die ik via internet bestel?

Onze levertijd voor voorraadartikelen is 1-3 werkdagen. Voor speciale bestellingen,
zoals artikelen met een gravering, is de levertijd langer. Informeer gerust via sales@artihove.nl
wij koppelen de desbetreffende levertijd aan u terug.

Terug naar top

8 Kan ik een artikel ook sneller in huis hebben?

U kunt als u dat wenst de artikelen (mits op voorraad) sneller in huis hebben dan de normale levertijd.
Neemt u hiervoor telefonisch contact op met onze afdeling sales via 010-5296060

Terug naar top

9 Kan ik artikelen ook afhalen in de showroom?

Ja dat kan. Het afhalen van bestellingen is wel altijd op afspraak. Zo weten wij zeker dat u niet
teleurgesteld wordt en uw bestelling voor u klaar ligt. Afhalen van bestellingen kan tijdens de
openingstijden van onze showroom (zie hierboven).

Terug naar top

10 Wanneer kan ik de factuur verwachten?

De factuur wordt binnen een week na levering gemaild of per post verzonden.

Terug naar top

11 Hoe worden de pakketten aangeleverd (omdoos, cadeaudoos)?

Onze sculpturen worden altijd verpakt in een cadeaudoos met beschermend schuimrubber.
Die doos wordt weer verpakt in een omdoos. Artihove draagt er te allen tijde zorg voor dat uw
artikel onbeschadigd aankomt. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan, dan zorgen wij er
uiteraard voor dat dit correct wordt opgelost.

Terug naar top

12 Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?

Op de website hebben wij de volgende betaalmogelijkheden:
• Ideal
• Paypal
• Creditcard
• Op rekening (alleen bedrijven)

In de showroom hebben wij de volgende betaalmogelijkheden:
• Contant
• Pin
• Creditcard

Terug naar top


13 Kan ik mijn bestelling achteraf nog veranderen?

Indien u kiest voor een standaard voorraadartikel zonder aanpassingen (zoals een gravering) is dit mogelijk.
Uiteraard berekenen wij u dan wel de gemaakte kosten door. Wanneer wij uw bestelling aangepast hebben
op uw wensen (tekstplaatje, gravering, e.d.) gaat dit vaak niet. In dergelijke gevallen zullen wij voor u na
moeten gaan wat er nog mogelijk is.

Terug naar top


14 Hoe kan ik een artikel retour sturen?

Onderstaande tekst betreft niet het herroepingsrecht maar onze eigen niet goed/geld terug garantie.
U leest in de Algemene Voorwaarden meer over het herroepingsrecht.

Artihove besteedt de grootste zorg aan de productie van haar assortiment. Wij staan voor de kwaliteit die wij
leveren en u mag van onze producten verwachten dat deze aan de daarvoor gestelde eisen voldoen.

Mocht het artikel toch niet zijn wat u in gedachten had kunt u uw artikel binnen 14 dagen, mits onbeschadigd
en in originele verpakking, retourneren. U kunt uw artikel omruilen voor een ander artikel of wij kunnen het
aankoopbedrag voor u terugstorten op uw rekening.

Heeft u onverhoopt toch een klacht over onze producten hebben, dan mag u dit product aan ons retour
zenden. Na retourzending zal Artihove beoordelen of uw klacht te wijten valt aan een fabricagefout, of
dat dit het gevolg is van een oorzaak die niet aan de productie te wijten valt.

Op basis van onze beoordeling koppelen wij u terug of het product gerepareerd kan worden, of dat dit
vervangen dient te worden en of hier kosten aan verbonden zijn.

Hoe kan ik iets retour zenden?
Voor een snelle verwerking van uw aanvraag verzoeken wij u dit formulier te downloaden, uit te printen en
volledig in te vullen. Wanneer u dit formulier samen met uw pakbon aan ons opstuurt kunnen wij uw aanvraag
snel en efficiënt afhandelen.


Wat mag u van ons verwachten na het retour zenden van een product?
Na verzending van uw retourartikel zullen wij u binnen 14 dagen per mail informeren over de afhandeling van uw klacht.

Terug naar top


15 Wat is de prijs van een persoonlijke tekst op een kaart?

Voor een persoonlijke boodschap of logo op de kaart rekenen wij € 2,96 extra, inclusief 21% BTW (€ 2,45 excl. 21% BTW).

Terug naar top

16 Hoeveel tekst past er op de persoonlijke kaart?

Op onze website staat per kaart aangegeven hoeveel tekst u er maximaal op kunt zetten.
U kunt deze informatie bij het artikel van uw keuze terugvinden.

Terug naar top

17 Wat voor mogelijkheden van graveren zijn er?

Afhankelijk van het artikel bieden wij de volgende mogelijkheden van graveren aan:
• Gravering op tekstplaatje
• Gravering direct op de sokkel (graniet of perspex)
• Gravering direct op object (zoals glasobjecten of op zilver)

Terug naar top

18 Wat is de prijs van een gravering?

Een persoonlijke boodschap op een tekstplaatje, of middels gravering direct in het object kost € 11,80 extra (€ 9, 75 excl. 21% BTW).

Terug naar top

19 Kan ik een logo laten graveren?

U kunt een logo laten graveren, mits het artikelsoort dit toelaat. Graveringen zijn mogelijk, afhankelijk van
het artikel, op een artikel zelf of op een tekstplaatje. 
Het bestand dient aangeleverd te worden in een EPS-lijnbestand.

Terug naar top

20 Hoeveel tekst past er op een tekstplaatje?

Op onze website staat per tekstplaat aangegeven hoeveel tekst u er maximaal op kunt zetten.
U kunt deze informatie bij het artikel van uw keuze terugvinden.


Terug naar top

21 Welke meubels vind ik in jullie collectie?

De Artihove Living collectie bestaat uit echt bijzondere meubels en woonaccessoires.
Wij zijn continu op zoek naar speciale artikelen om onze collectie uit te breiden.
Wij ontwikkelen producten in eigen beheer, maar reizen ook naar bijvoorbeeld
Italië voor creatieve designstukken. De voorwaarde om een artikel aan onze collectie toe te voegen,
is dat het een echt speciaal product is. Onze collectie is dus de ene keer uitgebreider
dan de andere keer. Van sommige producten zullen er meerdere zijn
en van andere maar een enkel stuk. Houd onze website in de gaten voor de nieuwste items
of bezoek onze showroom in Bergschenhoek!

Terug naar top

22 Hoe kan ik bestellen?

Ook de meubels en woonaccessoires kunt u gewoon via de webshop
van Artihove bestellen, zoals u gewend bent. Door uw bestelling in onze webshop
te plaatsen, kunnen wij uw bestelling geautomatiseerd en snel verwerken.
Voor bestellingen die per mail of telefonisch aangevraagd worden,
berekenen wij extra handling- en verzendkosten van minimaal €8,50.

U kunt natuurlijk ook naar de showroom komen om onze artikelen
in het echt te bekijken!

Terug naar top

23 Wat is de levertijd van de meubels?

Op de productpagina van het artikel, staat aangegeven of het artikel op voorraad is.
Hier vindt u ook meer informatie over de levertermijn. Als het product op voorraad is,
zal een van onze medewerkers binnen drie werkdagen contact opnemen voor het maken
van een afspraak. Zo weet u zeker dat u thuis bent als het artikel geleverd wordt.

Terug naar top

24  Wat zijn de bezorgkosten?

Voor meubels hanteren wij een standaardtarief van €60,- per bestelling.
Het gaat om alle grotere objecten, zoals tafels, stoelen en spiegels.
Overige artikelen van de Artihove Living collectie (vazen, schalen
en dergelijke) bezorgen wij tegen het normale tarief, namelijk voor bestellingen
tot €35,- een bezorgtarief van €8,-, voor bestellingen tussen de €35,-
en €75,- een tarief van €3,75 en gratis bezorging boven de €75,-.

Terug naar top

25  Kan ik meubels ook afhalen in de showroom?

Ja, dat kan. Het afhalen van bestellingen is wel altijd op afspraak.
Zo weten wij zeker dat u niet teleurgesteld wordt en uw bestelling klaar is.
Afhalen van bestellingen kan tijdens de openingstijden van onze showroom (zie hierboven)..

Terug naar top

26 Kan ik een meubel retour sturen?

Onderstaande tekst betreft niet het herroepingsrecht, maar onze eigen niet goed/geld
terug garantie. U leest in de Algemene Voorwaarden meer over het herroepingsrecht.

Artihove besteedt de grootste zorg aan de productie van haar assortiment.
Wij staan voor de kwaliteit die wij leveren en u mag van onze producten
verwachten dat deze aan de daarvoor gestelde eisen voldoen.

Mocht het artikel toch niet zijn wat u in gedachten had, kunt u uw artikel binnen 14 dagen,
mits onbeschadigd, retourneren. U kunt uw artikel omruilen voor een ander artikel
of wij kunnen het aankoopbedrag voor u terugstorten op uw rekening.

Hoe kan ik iets retour zenden?
Voor een snelle verwerking van uw aanvraag verzoeken wij u dit formulier te downloaden,
uit te printen en volledig in te vullen. Wanneer u u dit formulier  samen met uw pakbon
aan ons opstuurt kunnen wij uw aanvraag snel en efficiënt afhandelen.

Wat mag u van ons verwachten na het retour zenden van een product?
Na verzending van uw retourartikel zullen wij u binnen 14 dagen per mail informeren
over de afhandeling van uw retourzending.

Terug naar top

27 Hoe zit het met de garantie op de Artihove meubels en Living artikelen?

Op al onze artikelen zit 1 jaar garantie. In dit jaar zorgen we ervoor dat eventuele problemen
kosteloos worden opgelost.

Binnen de garantietermijn dragen wij zorg voor herstel of omruiling van het defecte artikel,
aflevering van het ontbrekende onderdeel of, indien herstel of vervanging niet mogelijk is
wordt de aankoopprijs vergoed. Eventuele verzendkosten komen hierbij voor rekening van Artihove.
Aanvullend bieden wij 3 maanden garantie op reparaties.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op onze garantie indien er sprake is van:
 

  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid;
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Normale slijtage;
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.



Bij een ongegronde klacht kunnen wij je nog steeds helpen met een oplossing.
De gemaakte kosten zijn dan echter voor eigen rekening.

Terug naar top

28  Kunnen de Artihove medewerkers mij adviseren over mijn inrichting?

Hoe mooier uw woning is, hoe blijer en comfortabeler u uzelf er voelt. Daarom houden onze medewerkers
altijd rekening met uw persoonlijke stijlvoorkeur en huidige inrichting. In onze showroom geven zij graag
styling advies en interieurtips.

Terug naar top

29 Wanneer komen de brochures uit?

Artihove brengt 2 maal per jaar een nieuwe brochure uit. Ons complete assortiment is echter zo
groot dat we dit niet in een brochure op kunnen nemen. Voor ons complete assortiment kunt u altijd
op onze website www.artihove.nl terecht. 
Vraag hier de brochure aan
.

Terug naar top

30 Krijg ik korting bij hoge aantallen (staffel)?

Op de meeste sculpturen geldt een korting vanaf 10 stuks. U kunt deze korting bij het artikel op
onze website terugvinden. Indien u meer dan 100 stuks van 1 sculptuur wilt bestellen kunt u altijd
een offerte aanvragen via sales@artihove.nl

Terug naar top

31 Hoe kan ik mijn wachtwoord en/of persoonlijke gegevens wijzigen?

Log in met uw huidige emailadres en wachtwoord. Ga naar Mijn account.
Klik op: "Persoonlijke gegevens wijzigen" om uw persoonlijke gegevens aan te passen (o.a. emailadres, postadres en telefoonnummer).
Klik op: "Wachtwoord wijzingen" om uw wachtwoord te wijzigen.

Terug naar top